Incă puțin…

Mai este puțin până la următorul moment de care mi-e groază: Anul Nou. Mă sperie mai tare decât Crăciunul. Mai este puțin și o să treacă și el. Și poate atunci reminderele despre cât de acut poate să doară absența ta vor deveni mai vagi, mai tăcute. Nu vor mai urla precum niște alarme care nu te lasă să mai dormi măcar 5 minute… chiar dacă tu încerci să dai ”snooze” over and over again, pentru că mai ai nevoie de 5 minute de liniște, de somn, de amorțeală, de inconștiență.

Mă gândesc la filmul ăla cu Jim Carrey și Kate Winslet, ”Eternal Sunshine of The Spotless Mind” și mi-aș dori să mă supun unui astfel de experiment. Știu că morala era că nu poți șterge oamenii din amintirea ta, că momentul în care ei vor fi luați din mintea ta va fi dureros și te vei agăța de orice pentru a-i păstra și că în inima ta oricum ceva din parfumul lor va rămâne și îți vei purta pașii pe cărări ce te vor duce, în final, tot la ei… dar eu tot aș vrea să te șterg din mintea mea. Cu orice preț… Chiar dacă pașii mei m-ar purta, într-un final, tot la tine. Pentru că măcar nu ar mai exista durerea… dezamăgirea… tristețea asta profundă pe care nu reușesc să o zidesc într-o cutie pe care să o despachetez mai târziu, când sunt mai puternică. Și da, poate ciclul s-ar repeta și am ajunge iar să ne rănim. Dar măcar preț de câteva minute, zile, luni… totul ar fi iar simplu.

Azi m-am trezit de dimineață cu tine pe buze… cu noi în inimă. Știu mai bine ca oricine că timpul vindecă rănile. Și tot mai bine ca oricine știu că cicatricile nu dispar. Cicatricile nu se vindecă. Devin parte din tine, un tatuaj pe care îl vei purta mereu… un reminder permanent.

scars tattoos

”I’ve learned that nothing really lasts forever
I sleep with the scars I wear that won’t heal
They won’t heal.

Cos every time I seem to fall in love
Crash! Boom! Bang!
I find the heart but then I hit the wall
Crash! Boom! Bang!
That’s the call, that’s the game and the pain stays the same.”

Leave a Reply

