În lucrurile mărunte stă oftatul

Casa nu îți duce deloc lipsa, licuriciule. E mai ordonată ca oricând, veșnic parfumată de noul stoc de bețisoare cumpărate, cu infinit mai puține cabluri încâlcite și oglinda la baie clară precum cristalul de Bohemia. Eu… eu mă feresc să îți mai caut lipsa în ungherele ei. Și chiar mă descurc bine. Dar oftatul se ascunde în lucrurile mărunte, în cele pe care nu le prevăd spre a putea să le preîntâmpin.

ladybug

De exemplu, de fiecare dată când trebuie să deschid un borcan. Gest reflex: încerc de două ori, apoi mă întorc să ți-l dau. Dar nu ești… Sau atunci când deschid dulapurile cele mai de sus. Mă ridic pe vârfuri și trag din ele ce îmi trebuie, dar când să trag înapoi ușa… nu ajung la ea. Întorc privirea peste umăr și… și văd doar un câine curios, care se întreabă ce fac cu mâinile suspendate în aer. Sau când iau cumpărăturile din portbagaj și îmi dau seama că o singură tură nu e destul, pentru că eu nu pot lua mai mult de două plase.

Suspinele s-au ascuns acum în lucruri mărunte, în gesturi mici pe care le (re)descopăr în timp ce încerc să mă adaptez noii mele vieți. Mereu am zis că detaliile fac diferența… Ca să vezi! Știam eu ce știam…

2 comments on “În lucrurile mărunte stă oftatul

  1. Dar stii cum vei trai totul, altfel, mai frumos atunci cand te vei vindeca? o sa uiti toate durerile acestea! mi-am cunoscut sotul dupa o relatia dificila, 3 ani de cosmar care m-au facut sa nu mai cred in barbati…Dar totul s-a schimbat in cel mai frumos mod atunci cand m-am vindecat de trecut! da-ti inimii ragaz!

Leave a Reply

